Un nou inceput – un nuevo comienzo

Ma numesc Loredana Pirvu, am 22 de ani si sunt nascuta la Iasi. De 3 ani traiesc in Madrid si de cand am emigrat din Romania, viata mea s-a schimbat radical, am luptat pentru a-mi indeplini visul, cu mult efort am reusit si am facut aceea ce-mi place mie cel mai mult, sa fiu actrita.
Visele pot deveni realitate, cu munca, speranta si dorinta. Am invatat multe, am cunoscut oameni noi si cu ocazia aceasta am facut acest blog pentru a impartasi cu voi tot ce fac eu. Nu sunt doar pasionata de actorie, ci si de desen. Am inceput de la 6 ani sa desenez si in 2005 mi-a venit ideea sa desenez celebritati din intreaga lume. Am pana in prezent peste 140 de desene.
Veti gasi pe acest blog toate informatiile despre mine, sfaturi… Va voi raspunde cu drag la toate intrebarile voastre despre, actorie si desen. Si sa nu uitati sa intrai si in paginile „Cv-artistic”, „Desene/Dibujos”, „Scurt-metraje/Cortometraje”.

–  –  –  –  –  –  –  –

Me llamo Loredana Pirvu, tengo 22 años y soy de Iasi. Desde hace 3 años vivo en Madrid, y desde que emigre de Rumania, my vida a cambiado radicalmente, he luchado para conseguir my sueño, con mucho esfuerzo he logrado y he conseguido hacer lo que mas me gusta, ser actriz. Los sueños pueden ser realidad, con trabajo, speranza y deseo.He aprendido mucho,he conocido jente nueva y gracias a eso he decidido hacer este blog, para compartir con vosotros lo que hago.

No soy solo apasionada de la interpretacion, tambien de dibujo.He empezado con 6 años y en 2005 tuve la gran ideea de dibujar estrellas de todo el mundo.
Tengo hasta ahora mas de 140 dibujos.

Vais a encontrar aqui, en este blog, todas las informaciones sobre mi, consejos…Voy a contestaros con cariño a todas vuestras preguntas sobre, dibujos e interpretacion. Y no olvideis mirar las paginas de „Cv-artistic”, „Desene/Dibujos”, „Scurt-metraje/Cortometraje”.

3 comentarii

Filed under Artist

3 responses to “Un nou inceput – un nuevo comienzo

  1. gabos

    succes in continuare sister :*:* ai talent :>

  2. Mariana

    Imi place, tine-o tot asa.

Lasă un răspuns

