Premierea scurt-metrajului „The Mask of Bauta” – Estreno cortometraje „The Mask of Bauta”

Scurtmetrajul "The Mask of Bauta"
Cortometraje "The Mask of Bauta"

Aseara am fost prezenta la premierea scurt-metrajului „The Mask of Bauta”, in regia lui Ignacio Serapio.

„The Mask of Bauta” a fost selectionat la  Action Film Festival Internacional de Astana

Puteti vota AICI

Ignacio Serapio
Pirvu Loredana

Anoche estuve presente en el estreno del cortometraje „The Mask of Bauta” bajo la direccion de Ignacio Serapio.

 „The Mask of Bauta” ha sido seleccionado Action Film Festival Internacional de Astana

Podeis votarlo siguiendo el Enlace

Ignacio Serapio

4 comentarii

Filed under Artist

4 responses to “Premierea scurt-metrajului „The Mask of Bauta” – Estreno cortometraje „The Mask of Bauta”

  1. pirvu gabriel

    felicidades mi hermanita :*:*

  2. C. Roman.

    Am vazut cele 2 filme care au mai multe voturi acum (desi au avut mai multe zile decat “The Mask of Bauta” ca sa fie votate) si cred ca sunt mult sub filmul “The Mask of Bauta” asa ca mi-am dat votul cu convingere. Felicidaes muy buen trabajo y mucha suerte!

Lasă un răspuns

